Ekoprintak tailerra Flor Verón Goasekin

IGANDEA, MAIATZAK 29 – 10:30-14:30

Proiektu honek zuntzetarako inprimaketa botanikorako lan-proposamena aurkezten du produkzio-denbora minimoetara egokitutako ehunak. Mota eta pisu ezberdinetako zelulosiko zuntz organiko ziurtatuekin egingo da lana. Proposamena hasierako maila baterako prestatu da, aurretiazko ezagutzarik gabe. Helburu nagusia estanpazioaren oinarrizko ezagutzak parte-hartzaileei hurbiltzea da botanika eta esplorazio gehiagorako beharrezkoak diren gutxieneko baliabideak eskaintzea eta teknikaren esperimentazio pertsonala.

EDUKIAK:

  • Zer da inprimaketa botanikoa. Metodo jasangarriekin eta zero zaborrekin zigilua.
  • Ekoprinterako egokiak diren koloratzaile-espezieak.
  • Tindagai-espezie desberdinak katalogatzeko laginak aurkeztea.
  • Nola katalogatu koloratzaile-espezieak eta diseinu bat sortzeko laginak erabiltzeaharmonikoa.
  • Mordanteak: Zer dira. Zertarako eta zertarako erabiltzen dira. Oinarrizko mordanteak. koloreak eta oinarrizko mordantetatik tonu.
  • Ehunak: ekoprinterako egokiak diren zuntzak. Ehunaren aukeraketak nola eragiten duen azken emaitzan.
  • Teknika aplikatzeko zuntzak prestatzea.
  • Mordentazioa: Mordanteen oinarrizko bi formulak prestatzearen erakustaldia.
  • Estanpazioa. Prozesua.
  • Sukaldaritza.
  • Ekoprintak askatzea eta irekitzea.
  • Ondorengo zaintza.

Irakaslea: Flor Verón Goas

Buenos Aires hiriburuan (Argentina) jaioa, eta hainbat arlotako (musikariak, idazleak, diseinatzaileak, eskultoreak, ontzigileak…) artista familia batean hazi zen. 2000. urtean hasi zituen ehungintzako arteen ikasketak, baina 2004. urtera arte ez zuen izan bere lehen harremana feltroarekin, material horrek berehala liluratu zuen bere aldakortasunagatik eta aplikazio eta esperimentaziorako aukera infinituengatik.

Sektoreko artista ezberdinekin Argentinan eta nazioarteko profesionalekin, hala nola, Leiko Uchiyama, Andrea Graham eta Atsuko Sasaki, sentsatzeko teknika ezberdinetan trebatu zen. Pixka bat geroago botoien inprimaketa eta koloratzaile naturaletan murgiltzen da. Aldi berean, ehungintzako teknika ezberdinetan trebatzen jarraitzen du, hala nola, marko-ehungailua, sashiko, giltza eta armairuko kakoa, zigilu-taila eta serigrafia.

Gorputz, buru eta esku geldiezinez, ikasitako ezagutzak batzen hasi zen, horrela bere lan-teknika eta metodologiak sortuz, beti ere iraunkortasun handiagoa eta baliabideen erabilerara zuzenduta.

2008an Buenos Airesen bere lantegi-eskola ireki zuen, eta han hasi zuen bere ibilbidea ehungintza tekniken irakasle gisa. Hurrengo urtean Wül sortu zuen, bere ehungintzako arte enpresa eta estudio iraunkorra, moda, barruko dekorazio eta pieza artistikoen alorrean piezak eta objektuak sortzeko ideian oinarrituta, zigilu bakarra, betikoa eta balio handiko pieza bakarrarekin. gehitzea bere filosofiaren parte gisa, material naturalak eta ingurumena errespetatzen dutenak azpimarratuz.

2015ean Espainiara joan zen, eta handik Europako herrialde ezberdinetako bezero hautatuekin lan egiten hasi zen neurrira egindako piezak sortzen. Handik denbora batera Balmasedan (Bizkaia) finkatu zen. Prozesu eta kontzeptu berrien etengabeko bilaketan, esperimentazioan eta ikaskuntzan, Flor Verónek gaur egun bere irakaskuntza-jarduera bere estudioko lanarekin eta inprimaketa-teknika jasangarrien aplikazio berrien ikerketarekin uztartzen ditu.


Doako sarrera, beharrezkoa da aldez aurretik izena ematea

More Articles

Menu